گیلان آینده: استاندار گیلان با اشاره به نقش میزخدمت در کاهش مراجعه به اداره ها و نیز سهولت پاسخگویی به مراجعان گفت: باید ساز و کار اجرای این طرح در بستر فضای الکترونیک مهیا شود. گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر سه شنبه در دومین جلسه شورای راهبردی توسعه استان […]

..................... تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۳۹۷ ......................

گیلان آینده: استاندار گیلان با اشاره به نقش میزخدمت در کاهش مراجعه به اداره ها و نیز سهولت پاسخگویی به مراجعان گفت: باید ساز و کار اجرای این طرح در بستر فضای الکترونیک مهیا شود.

گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر سه شنبه در دومین جلسه شورای راهبردی توسعه استان که بمنظور بررسی آخرین وضعیت کارگروه راهبردی توسعه استان و طرح های اجرا شده برگزار شد، با اشاره به نقش شورای راهبردی توسعه استان در امر قانونگذاری اظهار داشت: آنچه که باید به عنوان هدف در راس امور قرار گیرد ، رسیدن به توسعه پایدار و رفع محرومیت های استان است.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد موجبات اعتلای دستگاه های اجرایی را فراهم می کند، توجه به اثربخشی پرسنل و میزان تخصص آنان در انجام امور را مهم و قابل ارزیابی در گماشتن افراد در پست سازمانی دانست.
نماینده عالی دولت در گیلان افزود: آنچه که در اداره ها و نهادها باید به دقت دنبال شود؛ اجرای صحیح وظایف از سوی مدیران و کارکنان است که این مهم باید در قالب ضوابط محکم و خودکنترلی به اجرا برسد.
سالاری یادآور شد: نظارت و بازرسی بر حسن انجام کار در میز خدمت اجرایی با جدیت دنبال شود و دستگاه هایی که در این امر کوتاهی می کنند نیز معرفی شوند.
وی بر ضرورت اجرای صحیح قانون و شهامت در انجام وظایف محوله از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و به مدیرانی که با کم کاری و محافظه کاری های بیش از اندازه موجب رکود سازمانی می شوند ، هشدار داد.
استاندار گیلان در خاتمه سخنانش عدم جذب نیرو با عناوین مختلف را امری مهم خواند که باید با جدیت از سوی مدیران استانی و دستگاه های اجرایی رعایت شود و در تمامی گزینش ها معیار انتخاب پیروزی در شرایط رقابتی باشد.

برچسب ها: برچسب‌ها
نظرات شما

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)